(Video) “Jangan Pegang Saya..”- Ryan Bakery Sembur Wafariena Demi Jaga Ikhtilat Semasa Berlakon Sketsa

“Jangan Pegang Saya..”- Ryan Bakery Sembur Wafariena Demi Jaga Ikhtilat Semasa Berlakon Sketsa

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh salah seorang netizen di laman Tiktok mendapat perhatia ramai apabila kehadiran Ryan Bakery yang merupakan seorang influencer yang penuh dengan lawak jenaka di laman Tiktok. Kehadiran beliau berjaya menggegarkan pentas untuk rancangan Sepahtu Reunion dengan aksi lawan yang begitu menghiburkan para peminat.

Selingan klip tersebut yang dikongsikan itu membuatkan Ryan dipuji oleh para epminat beliau kerana masih menjaga batas pergaulan semasa berlakon dalam sketsa tersebut. Wafariena yang cuba utnuk membantu beliau dalam sketsa terus ditegur di khalayak ramai utuk tidak menyentuh badan beliau. Sketsa yang beliau bawakan adalah seorang pelajar yang ingin ke tandas dan perlu dibantu oleh guru beliau.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Pelbagai komen diberikan seperti : 

@Hafizuddin Fauzi:HAHAHAHAHAHA LAJU GILA REFLEKS “JANGAN PEGANG”

@Iska:stay halal brother HAHAHAAHAHAHA

@sikeningtebal:baru perasan wafariena melatah

@Chef Of Single:Hahaha kalau wanchai yg pegang role Ryan.. Dah bahagia kene pegang haha

@Usernot_found0000:Kalau aku skolah menengah , cikgu skit perut , auto mintak surat balik

@DN:HAHAHAHAHAHA ‘aku bagi kau kang’

@zlfdli_:jgn pegng sbb sop kobid, sape je xnk kene pgg dgn wafa

@Monchi:Dah sama level lawak dia dengan yang pelawak lain

@Ms. NurZack:jgn pgg.. tp nk jatuh.. acener.. ade gak kembaq perangai jep.. hahhahhaahhaah

@Azmi Firdaus:Finally aku excited tgok sepahtu reunion.. Panggil dorg lagiii

@black noir:rahim kata apa yg cikgu masuk kelas tu? “muka mcm ni *” ada sapa ii tau tak?

@nisarkive:abg aku pernah lari balik rumah sbb pintu toilet sch semua tkde

Teguran Ryan kepada Wafariena untuk tidak menyentuh beliau ternyata dua kali dan hal ini membuatkan raut wajah Wafa berrubah dan terus melatah dan masih didengari oleh para penonton sehingga menyebabkan para penonton tidak henti ketawa melihat adegan tersebut. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka semoga dapat terus berkarya dan menghiburkan para peminat di luar sana dengan hiburan yang begitu menarik.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

Artikal Popular :

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*